
REGULAMIN SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.MEDIKOP.PL
- wyboru zamawianych towarów
- oznaczenia adresu dostawy oraz formy zapłaty
- zatwierdzenia zamówienia
- dokonania płatności za zamówienie
5. Przed wysłaniem zamówienia, na etapie jego składania, klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych.
6. Klient składa firmie Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny wiążącą ofertę nabycia towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej sklepu www.mediko.pl. Klient składając zamówienie, akceptuje w całości regulamin sklepu internetowego www.medikop.pl.
7. Umowa sprzedaży towarów oferowanych poprzez sklep internetowy www.medikop.pl, zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia klienta przez Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, co oznaczą, że z tą chwilą umowa staje się prawnie skuteczna.
8. Klient może anulować zamówienie, które nie zostało wysłane. W tym celu klient zobowiązany jest, do jak najszybszego kontaktu ze sklepem pod numerem telefonu +48 505-130-116, lub poprzez e-maila: biuro@medikop.pl
4. Zgodnie z przepisem art. 471 Kodeksu cywilnego, „Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi”. Oznacza to, że kupujący, który nie odbierze przesyłki za pobraniem, powinien naprawić całą szkodę sprzedawcy, jaką ten poniósł w związku z wysyłką towaru, a także z odsyłką towaru nieodebranego. Na szkodę składa się przede wszystkim koszt wysyłki za pobraniem, koszt powrotu przesyłki nieodebranej, a także koszt opakowania, jeżeli to nie nadaje się do powtórnego użycia, oraz praca osób zaangażowanych w obsługę przesyłki.
- płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- płatność przelewem na rachunek bankowy
- płatność online poprzez serwis Shoper Płatności
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową tj. Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro i e-przelewem, przeprowadzone są za pośrednictwem Shoper Płatności.
Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny zastrzega sobie prawo zmiany w konkretnym przypadku określonej formy płatności, ze względu na techniczne problemy z realizacją określonej formy płatności.
2. Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny wyklucza możliwość regulowania płatności za zamówiony towar poprzez przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty przez klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w zdaniu poprzednim.
3. W zależności od dokonanego przez klienta wyboru formy płatności:
- w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, należność za towar pobierana jest, jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
- w przypadku płatności poprzez serwis Shoper Płatności, należność za towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
4. W przypadku wyboru płatności przelewem, do jego realizacji należy użyć następujących danych:
Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny
Jurków 141, 32-860 Czchów
Nr rachunku bankowego: 89 85910007 1080 0203 9723 0001
W TYTULE PRZELEWU prosimy wpisać imię i nazwisko, oraz numer zamówienia.
IX. Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towaru (tj. zrezygnować z Towaru zakupionego w sklepie www.medikop.pl i zwrócić towar bez podania przyczyny) w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru przez klienta lub wskazaną przez klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien w terminie wskazanym w pkt.IX.1, złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru kierując je na adres: Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, Jurków 141, 32-860 Czchów, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy", albo przesłać na e-mail: biuro@medikop.pl. Jeżeli klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres: biuro@medikop.pl, Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny prześle klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt.IX.1 na wskazany powyżej adres lub e-mail. Wzór pisma odstąpienia od umowy w formacie PDF, znajdziesz TUTAJ (kliknij w napis TUTAJ)
3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien – poza przesłaniem oświadczenia o którym mowa w pkt.IX.2 - zwrócić nieuszkodzony towar - firmie Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, na adres wskazany poniżej:
Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny Jurków 141, 32-860 Czchów, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy"
4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru na wskazany powyżej w pkt.IX.3 adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy sprzedaży towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem towaru).
5. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
6. Z zastrzeżeniem pkt.IX.7 poniżej, Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, zwrócić klientowi uiszczoną przez klienta cenę za towar wraz z kosztami dostawy towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez firmę Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny dokona zwrotu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył klient, chyba, że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
7. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta, do chwili otrzymania towaru z powrotem, lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącą wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz klienta.
9. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, lub rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, lub rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa.
X. Reklamacje oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi
1. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć klientowi towar, bez wad fizycznych i prawnych.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
- towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
- towar nie ma właściwości, o których istnieniu Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny zapewniał
- towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym
4. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili.
5. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
6. Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje e-mailem na adres: biuro@medikop.pl, bądź za pośrednictwem poczty na adres: Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, Jurków 141, 32-860 Czchów, z dopiskiem „Reklamacja”.
7. Jeżeli towar sprzedany ma wadę, klient ma prawo:
- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady
- złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez firmę Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, albo firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad, lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
8. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
9. Klient zamiast zaproponowanego przez firmę Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny usunięcia wady, może żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez firmę Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny.
10. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, może odmówić wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta, jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów.
11. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez firmę Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.
XI. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej sklepu www.medikop.pl, znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Towary prezentowane na stronie internetowej sklepu www.medikop.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Firma Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny zastrzega sobie prawo do zmiany zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu www.medikop.pl. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.medikop.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu www.medikop.pl, są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
4. Wszelkie spory pomiędzy klientem, a firmą Paweł Kopytko MEDIKOP Sprzęt rehabilitacyjny, będą rozstrzygane przez sądy powszechne w Polsce, przy czym klientowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, w szczególności klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu klient powinien dostarczyć do instytucji przez siebie wybranej, przed którą będzie toczyło się postępowanie - odpowiedni formularz. Konsument może także, złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem Online Dispute Resolution
5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 12 Marca 2021 roku.
XII. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego
wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.
Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego
produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta
wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online
umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie
odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie
własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku
wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii
Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie
Internetowym Sprzedawcy.
1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie
Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań
bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji
wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności
intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie
Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów
sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam
Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

